ELFQUEST
FORUM ARCHIVE     ABOUT EQ     READ ONLINE     SHOP    
ABOUT     READ     SHOP    

Arfurido

@Skywise: Jaaaaaaaaaaaada jada jada :mrgreen:

'A gift of her own' tror jeg de har hatt leeeeenge. Kanskje de er de eneste eksemplarene igjen i butikker i verden, fordi ingen har vært interessert i dem...?! Jeg har aldri vært interessert. Nå kunne jeg kanskje tenkt meg den, fordi venninna mi er i ferd med å klone seg selv, men den er jo på engelsk... pene bilder, likvel. Hadde vært en gøyal barnepresang.

Jeg husker da jeg oppdaget "løsnumrene" av Hidden Years og New Blood og så videre, så var jeg 14 eller noe, og jeg og venninna mi brukte å henge på Wangsmos antikvariat i Trondheim og kikke på tegneserier. Jeg hadde ikke lest mer EQ siden New Blood-boka, og trodde de hadde slutta helt med det. Da vi skulle gå en gang reiv hun ned en hel bunke med tegneserier fra ei hylle, og mens vi plukket de opp, så så vi noen kjente figurer... jeg så Yun, fra NB#17, og oppdaget den og et nummer av BOTC tror jeg det var. Kjøpte, selvfølgelig, og begynte å abbonere via Wangsmos, som igjen kjøpte via Outland på den tida, som da bare var en katalog. (Vet ikke når Outland åpnet i Oslo, vet ikke om de hadde åpnet på den tida. Men jeg tror det var en type som satt inne i bushen og distribuerte tegneserier som kalte 'bedriften' sin Outland den gangen.)

Ikke visste jeg hvem Yun var, forresten. Skywise var FAVORITTfiguren min da, ingen over, ingen ved siden (helt til han begynte å messe med Teir.) Jeg husker jeg leste helt nederst på et leserbrev: "This might not be the right time to ask, but will Skywise ever learn that he has a daughter?" Og jeg bare HÆH?? Hehe, tok litt tid før jeg skjønte sammenhengen. Syntes selvsagt det var drittfett.

Synes det er dritkjipt at jeg ikke hadde så mye penger på den tiden enkeltnumrene kom ut, for de kostet 22,50 per nummer på den tiden, kunne glatt ha kjøpt seks nummer i måneden nå. Men det er annerledes når man lever av lommepenger hjemmefra... det største kjipoet er at jeg ikke har Shards i farger, har bare den kjipe svart og hvitt-boka fra RC. Ergrer meg noe VANVITTIG. Og, at jeg ikke har alle numrene av de originale WD's. Den serien var bare helt konge.

Kunne sikkert tatt meg en tur på e-bay, men jeg må spare penger nå.. må vente sånn sju år til jeg har jobb og kan bruke penger på sånt :?