ELFQUEST
FORUM ARCHIVE     ABOUT EQ     READ ONLINE     SHOP    
ABOUT     READ     SHOP    

Zebula77

Quote:
Livie the Lurker

Stilig, Zeb! Fikk du tak i Kahvi og Wild Hunt?

Nei, de var utsolgt på Underholdningsmagneten (laaangt ord!) og jeg har hatt dårlig råd i det siste, men så snart jeg får satt inn penger på kredittkortet, skal jeg handle på e-bay.

Elf: God ide - jeg er 27 og leste vel mine første Alvefolket-album når jeg var 14. Det første albumet var vel 'Forbidden Grove' etter hva jeg husker. Den hette vel noe annet på norsk, kanskje?
Syntes det var kult da, men leste ikke mer før jeg gikk på folkehøyskole i Mosjøen når jeg var 18. Da lånte jeg all 22 albumene fra en venninne og ble helt frelst.
Når det året var omme, og jeg kom hjem igjen, fant jeg til min gledelige overraskelse ut at det fantes mere EQ på biblioteket. Dvs. Siege At Blue Mountain og Kings Of The Broken Wheel.
Et par år senere flyttet jeg til Trondheim for å studere, og der fant jeg ut at det var ennå mere EQ, heh. Nå i bladform og enkeltnummer, så jeg kom ikke helt inn i kontinuiteten, men jeg så nok til å vite at hadde lyst til å lese alt, men jeg hadde veldig dårlig råd den tida.

Det er ført i de seneste årene at jeg har begynt å samle på RC-bøkene. Jeg begynte tydeligvis litt sent, siden de er ute av print nå, men jeg mangler bare en handfull bøker for å komplettere samlingen.