ELFQUEST
FORUM ARCHIVE     ABOUT EQ     READ ONLINE     SHOP    
ABOUT     READ     SHOP    

Blackbird

Zebula77: Hun kom hit istede, men det blir nok, eller så må du stikke innom neste gang du er på en biltur Wink

Jeg er bare 18 enda, men har vært fan ca hele mitt liv, fikk mitt første album da jeg var....5 tror jeg, eller 4 ( Ikke sikker ) det var Alvefolket # 2, og jeg har det faktisk enda, selv om kvaliteten ikke er så bra da..hehe. i flere år hadde jeg bare dette albumet, som jeg leste om og om igjen, tror ikke de solgte de lenger da, så det var ikke lett å få tak i, men i alle fall fikk jeg # 6 og ble sjokkert over at Cutter & Leetah plutselig var sammen. "Hvordan skjedde det??" så jeg begynte å samle, og samle, og til slutt fikk jeg nesten alle fra 1-28.Men så ble de glemt bort i ett par år, helt til jeg ble kjent med en Ex-fan (Hvordan går det ann??) og vips, så fikk jeg en komplett samling fra 1-28 ( Ironisk nok var det #1 jeg fikk aller sist)

I 10 ende klasse var vi på klassetur i Danmark, og gjett hvem som fikk sjokk da hun oppdaget "Elverfolket" nr 58 & 60..kall meg naiv, men tanket at det var kommet ut mer etter 28 hadde ikke streifet meg engang..hehe, men det var morsomt da, og i årene etter det har jeg svidd av tusenlapp på tusenlapp på avalon & Outland, men mangler fremdeles en hel del, satser på å bli samboer med en Elfquest fan i nærmeste fremtid.